+371 67672222

info@prof.lv

Mūsu darba laiks

P-Pk 8:00 - 18:30

S 9:00 - 14:00

Pasūtījumus pieņemam 24h dienaktī 7 dienas nedēļā

* Visas cenas PROF.LV norādītas EUR ar PVN 21%.

* Norādītās cenas par precēm neietver piegādes izmaksas. Preču saņemšana PROF.LV noliktavā ir bezmaksas.

* Parasti, prece tiek piegādāta 1 - 3 darba dienu laikā, taču precēm, kas tiek speciāli pasūtītas, pēc PTAL 30 panta 1. daļas maksimālais piegādes laiks ir līdz 30 dienām no distances līguma noslēgšanas brīža. Sīkāk, par konkrētās preces piegādes termiņiem var uzzināt zvanot klientu konsultantam.

* Visas preces PROF.LV atbilst būvniecību regulējošo normatīvu aktu prasībām.

* Atgādinam, ka patērētājam 24 mēnešu laikā no preces iegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt pieprasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci ievērojot visas likumā noteiktās prasības.

* PROF.LV interneta veikalā piedāvātajām precēm ir spēkā Ražotāja noteiktais garantijas termiņš, uzglabāšanas termiņš un izlietošanas termiņš, kas ir meklējams produktu aprakstos, datu lapās, vai ir iespējams pajautāt PROF.LV konsultantam.  Dažādām precēm garantijas, uzglabāšanas termiņš ir atšķirīgs. Jautājumu gadījumā lūdzu zvanīt klientu konsultantam pa tālr. (+371) 67672222, vai rakstot uz E-pastu: info@prof.lv

 

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos piedāvāto preču iegādes noteikumus:

  1. Tā kā PROF.LV piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

  2. Veicot pasūtījumu interneta veikalā www.prof.lv nospiežot pogu "pirkt" pircējs piekrīt saņemt SMS (telefona īsziņu) no PROF.LV par pasūtījuma statusiem.
  3. Par pasūtīto preci var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā, vai ar norēķinu karti (tikai PROF.LV ofisā Viskaļu ielā 11, Rīgā , izņemot American Express kredītkartes).

  4. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu atsūtīt instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamo dokumentāciju.

  5. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no diviem preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta klientu apkalpošanas centrā Viskaļu ielā 11, Rīgā. Vai ar piegādi – pasūtītā prece tiek piegādāta norādītajā adresē. Preces tiek piegādatas līdz mājas ārdurvīm, bez ienešanas vai uznešanas, jums ir janodrošina precu pieņemšana un izkraušana. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā.

  6. Pirms sākat iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasiet preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

  7. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no piegādes dienas un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 11. punkts nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. PROF.LV saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura nav pilnā komplektācijā. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@prof.lv, vai pa tālruni +371 67672222 norādot pasūtījuma numuru un datumu.

  8. Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā.

  9. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem.

  10. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

  11. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, PROF.LV saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.

 

Kuros gadījumos Jūs nevarat izmantot atteikuma tiesības, slēdzot distances līgumu?

Brīdī, kad saņemiet preci, lūdzu pārliecinieties vai tā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, izmērs, krāsa un citi svarīgi parametri. Ja preces saņemšanas veids Jums ir izvēlēts ar kurjeru, lai izvairītos no pārpratumiem, pamanot uzskatāmus bojājumus iepakojumam, lūdzam jautāt kurjeram tos piefiksēt preces piegādes pavadveidlapā. Šāda darbība palīdzēs noteikt to, vai prece bojāta piegādes laikā! Ja precei ir bojāts iepakojums vai tā liekas aizdomīga, Jums ir tiesības preci nepieņemt jau piegādes brīdī. Atcerieties, izsūtot preci atpakaļ Jums jānodrošina tās iepakojums tāds, lai transportējot precei nevarētu rasties bojājums. Lai, izvairītos no pārpratumiemiem, mēs iesakam preci nosūtot atpakaļ arī apdrošināt, pretējā gadījumā par preces boajājumiem atbildību uzņemieties Jūs.

Slēdzot distances līgumu atteikuma tiesības Jūs nevarat izmantot:
1.    ja Jūs slēdzat līgumu, kas saistīts ar azartspēļu vai izložu pakalpojumiem;
2.    ja Jums tiek piegādāta prece, kas ātri bojājas vai tai drīz beidzās derīguma termiņš;
3.    ja prece tiek izgatavota pēc Jūsu norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;

Lejuplādēt lapas PDF versiju var šeit!