prof.logo

Pasūtījums Pasūtījums

Kā es varu zināt pasūtījuma statusu un vai tas tiek izpildīts?

Tiklīdz klienta pasūtījums tiek saņemts, mēs klientam nosūtam e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu. Lai noskaidrotu sava pasūtījuma statusu reģistrētiem klientiem nepieciešams autorizēties savā klienta profilā. Nereģistrētiem klientiem sava pasūtījuma...

Vai varu saņemt faktūrrēķinu?

Jā, Jums tiks nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar pirkuma datiem uz pirkuma brīdī norādīto e-pasta adresi. Faktūrrēķins tiek nosūtīts uz e-pastu darba dienas laikā, bet ne vēlāk kā 6 ( sešu) darba dienu laikā, no brīža, kad Pircējs saņem preces...

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Lai atceltu savu pasūtījumu, zvaniet mums uz +371 6767 2222, vai rakstiet uz info@prof.lv. E-pasta gadījumā atcerieties norādīt savu pasūtījuma numuru.

Ko man darīt, ja saņēmu nekvalitatīvu, nepareizu, nepilnīgu preci?

Šādos gadījumos sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk un atsūtiet mums informāciju uz e-pastu info@prof.lv. Klāt pievienojot situācijas aprakstu, bildes un norādot pasūtījuma numuru.

Cik ilga ir preces garantija?

Normatīvie akti nenosaka termiņu, cik ilgai ir jābūt preces garantijai. Ir pieņemts, ka tā var būt 2 gadi, bet ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu, vai vispār nenoteikt to. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs...

Dāvanu kartes

Šobrīd nav iespējams iegādāties un norēķināties ar dāvanu kartēm.

Vai prof.lv veikalos ir pieejami līzinga pakalpojumi?

Nē, šobrīd līzinga un nomaksas pakalpojumi nav pieejami.

Cik ilgi prece jāgaida, ja tā nav pieejama noliktavā?

Preces piegādes laiks ir norādīts pie katras preces atsevišķi. Tās preces, kuras ir pieejamas noliktavā uz vietas, Jūs variet saņemt Klientu Centrā pēc 30 minūtēm no pasūtījuma apmaksas brīža. Preces tiek piegādātas vienā sūtījumā, tādēļ, piegādes laiks...

Vai izvēloties pašizvešanu būs pieejama autostāvvieta?

Jā, mūsu klientiem ir nodrošinātas stāvvietas. Jums būs jāierodas pie mums Klientu centrā, jānorāda kurā stavvietā Jūs esiet apstājies un jādodas uz savu mašīnu un jāgaida, kad Jums tiks atnests Jūsu pasūtījums.

Gribu piegādi uz pakomātu, kādēļ nevaru to izvēlēties?

Piegādi uz pakomātu ne vienmēr var izvēlēties. Tam var būt vairāki iemesli: Pasūtīto preču izmērs neatbilst pakomātu izmēram; Pasūtītajām precēm ir īpaši temperatūras režīmi, kurus nevar nodrošināt pakomāti. Šajos gadījumos ir jāizvēlas piegāde...

Ko darīt, ja piegādātais pasūtījums ir bojāts?

Kad saņemat savu pasūtījumu, pārliecinieties, lai pasūtījuma iepakojums nav bojāts. Bojāta iepakojuma vai preces gadījumā, jums ir tiesības sūtījumu no kurjera nepieņemt. Šādā gadījumā sazinieties ar mums. Ja jūs pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus...

Kāds ir Prof.lv darba laiks?

Prof.lv klientu apkalpošanas darba laiks ir: Darba dienās: 07:30 - 18:30 Sestdienās: 08:00 - 16:30 Svētdienās: Brīvs Veikt pasūtījumus jūs varat 24/7. Darba laiks svētku dienās tiek publicēt mājas lapā sadaļā Kontakti.