prof.logo

Preces & Pieejamība Preces & Pieejamība

Kāpēc mainot preču daudzumu es vairs nevaru iegādāties preci?

Ja palielinot preču daudzumu to vairs nav iespējams pievienot grozam, tas norāda uz to, ka precēm ir ierobežots pieejamais daudzums. Ja tomēr Jums ir nepieciešams vairāk, kā norādīts, lūdzu, nosūtiet mums ziņojumu uz info@prof.lv un mēs noskaidrosim...

Ko man darīt, ja saņēmu nekvalitatīvu, nepareizu, nepilnīgu preci?

Šādos gadījumos sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk un atsūtiet mums informāciju uz e-pastu info@prof.lv. Klāt pievienojot situācijas aprakstu, bildes un norādot pasūtījuma numuru.

Kā var zināt vai preces pieejamas iegādei?

Visas preces, kuras ir iespējams pievienot grozam, ir pieejamas iegādei.

Cik ilga ir preces garantija?

Normatīvie akti nenosaka termiņu, cik ilgai ir jābūt preces garantijai. Ir pieņemts, ka tā var būt 2 gadi, bet ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu, vai vispār nenoteikt to. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs...

Dāvanu kartes

Šobrīd nav iespējams iegādāties un norēķināties ar dāvanu kartēm.

Vai prof.lv veikalos ir pieejami līzinga pakalpojumi?

Nē, šobrīd līzinga un nomaksas pakalpojumi nav pieejami.

Vai preces var izņemt brīvdienās?

Pasūtījuma pašizvešana notiek prof.lv darba laikā. Šobrīd mūsu darba laiks ir: Darba dienās: 8:00 - 18:30 Sestdienās: 9:00 - 16:00 Svētdienās: Brīvs

Cik ilgi prece jāgaida, ja tā nav pieejama noliktavā?

Preces piegādes laiks ir norādīts pie katras preces atsevišķi. Tās preces, kuras ir pieejamas noliktavā uz vietas, Jūs variet saņemt Klientu Centrā pēc 30 minūtēm no pasūtījuma apmaksas brīža. Preces tiek piegādātas vienā sūtījumā, tādēļ, piegādes laiks...

Gribu piegādi uz pakomātu, kādēļ nevaru to izvēlēties?

Piegādi uz pakomātu ne vienmēr var izvēlēties. Tam var būt vairāki iemesli: Pasūtīto preču izmērs neatbilst pakomātu izmēram; Pasūtītajām precēm ir īpaši temperatūras režīmi, kurus nevar nodrošināt pakomāti. Šajos gadījumos ir jāizvēlas piegāde...

Ko darīt, ja piegādātais pasūtījums ir bojāts?

Kad saņemat savu pasūtījumu, pārliecinieties, lai pasūtījuma iepakojums nav bojāts. Bojāta iepakojuma vai preces gadījumā, jums ir tiesības sūtījumu no kurjera nepieņemt. Šādā gadījumā sazinieties ar mums. Ja jūs pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus...

Kur var pasūtīto preci izņemt?

Ja izvēlējāties pašizņemšanu, tad preces var saņemt pie mums, Klientu centrā. Mēs atrodamies Rīgā, Ganību dambī 25D. Informāciju par darba laikiem un norādes atradīsiet šeit.