prof.logo

Atgriešana Atgriešana

Kā tiek veikta preču apmaiņa?

Preču apmaiņa ir iespējama, ja saņemtā prece ir bojāta vai nestrādā. Šādā gadījumā lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, sūtot e-pastu uz info@prof.lv.  E-pastā jānorāda pasūtījuma numurs, prece, situācijas apraksts un ja ...

Atteikuma tiesības un naudas atmaksa

Klientam, kas ir fiziska persona, ir iespējams izmanto 14 dienu atteikuma tiesības. 14 dienas aprēķina no dienas, kad klients ir saņēmis preci. Ja vēlaties atteikties no sava pirkuma, Jums jāuzraksta mums iesniegums uz e-pastu: info@prof.lv. Kurā...

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Lai atceltu savu pasūtījumu, zvaniet mums uz +371 6767 2222, vai rakstiet uz info@prof.lv. E-pasta gadījumā atcerieties norādīt savu pasūtījuma numuru.

Ko man darīt, ja saņēmu nekvalitatīvu, nepareizu, nepilnīgu preci?

Šādos gadījumos sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk un atsūtiet mums informāciju uz e-pastu info@prof.lv. Klāt pievienojot situācijas aprakstu, bildes un norādot pasūtījuma numuru.

Cik ilga ir preces garantija?

Normatīvie akti nenosaka termiņu, cik ilgai ir jābūt preces garantijai. Ir pieņemts, ka tā var būt 2 gadi, bet ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu, vai vispār nenoteikt to. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs...