prof.logo

Biežāk uzdotie jautājumi

delivery-faq-icon.png
Piegāde & Pašizvešana
Vai Jūs piedāvājat nākošās dienas piegādi?
Piegādes laiks ir norādīts katrai precei atsevišķi. Tās preces, kas ir pieejamas mums uz vietas, var saņemt pie mums Klientu Centrā 30 minūšu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Tiklīdz pasūtījums tiks sakomplektēts, mēs ar Jums sazināsimies. Klientu Centra...
Kad es saņemšu savu pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs saņemsiet e-pastu ar pasūtījuma informāciju. Pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā būs norādīta informācija par pasūtījuma statusu un prognozējamo tā komplektēšanas laiku. Kad pasūtījums būs sagatavots saņemšanai vai ...
Cikos man gaidīt piegādi?
Piegādes laiku nosaka kurjera kompānija. Parasti piegādes notiek darba laikā, no plkst. 09:00 - 18:00. Jūs saņemsiet informāciju no kurjera par piegādes laika intervālu. Izvēloties prof.lv piegādi, laiku saskaņosim ar Jums atsevišķi un tā ir iespējama...
Kādas ir iespējamās piegādes metodes?
prof.lv piedāvā vairākas piegādes metodes un tās ir norādītas preces informācijā: Piegāde ar kurjeru, kuru mēs nodrošinām sadarbībā ar uzņēmumiem DPD un DSV; Piegāde uz pakomātu, kuru nodrošinām sadarbībā ar uzņēmumu Omniva; prof.lv piegāde...
Cik ātri preces tiek sagatavotas piegādei?
Preces pašizvešanai tiek sagatavotas no 1 līdz 3 darba dienu laikā. No laika, kad prece ir pieejama noliktavā.
Kā es varu zināt vai prece ir uz vietas?
Visām precēm, kas atrodas mūsu noliktavā un ir pieejamas iegādei uzreiz, ir pievienota attiecīgā norāde. Ja šādas norādes nav, tad ir pieejams sagaidāmais preces piegādes laiks.
Vai preces var izņemt brīvdienās?
Pasūtījuma pašizvešana notiek prof.lv darba laikā. Šobrīd mūsu darba laiks ir: Darba dienās: 8:00 - 18:30 Sestdienās: 9:00 - 16:00 Svētdienās: Brīvs
Cik ilgi prece jāgaida, ja tā nav pieejama noliktavā?
Preces piegādes laiks ir norādīts pie katras preces atsevišķi. Tās preces, kuras ir pieejamas noliktavā uz vietas, Jūs variet saņemt Klientu Centrā pēc 30 minūtēm no pasūtījuma apmaksas brīža. Preces tiek piegādātas vienā sūtījumā, tādēļ, piegādes laiks...
Vai manu kravu uznesīs?
Pasūtījumus, kuru svars nepārsniedz 30kg mēs izkrausim un uznesīsim. Pasūtījumus, kuru svars pārsniedz 30kg izkraušana un uznešana ir jānodrošina klientam. Šobrīd nav pieejams atsevišķs kravas uznešanas pakalpojums. Lai izkrautu kravu no piegādes transporta...
Vai izvēloties pašizvešanu būs pieejama autostāvvieta?
Jā, mūsu klientiem ir nodrošinātas stāvvietas. Jums būs jāierodas pie mums Klientu centrā, jānorāda kurā stavvietā Jūs esiet apstājies un jādodas uz savu mašīnu un jāgaida, kad Jums tiks atnests Jūsu pasūtījums.
Skatīt visus
products-faq-icon.png
Preces & Pieejamība
Kāpēc mainot preču daudzumu es vairs nevaru iegādāties preci?
Ja palielinot preču daudzumu to vairs nav iespējams pievienot grozam, tas norāda uz to, ka precēm ir ierobežots pieejamais daudzums. Ja tomēr Jums ir nepieciešams vairāk, kā norādīts, lūdzu, nosūtiet mums ziņojumu uz info@prof.lv un mēs noskaidrosim...
Ko man darīt, ja saņēmu nekvalitatīvu, nepareizu, nepilnīgu preci?
Šādos gadījumos sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk un atsūtiet mums informāciju uz e-pastu info@prof.lv. Klāt pievienojot situācijas aprakstu, bildes un norādot pasūtījuma numuru.
Kā var zināt vai preces pieejamas iegādei?
Visas preces, kuras ir iespējams pievienot grozam, ir pieejamas iegādei.
Cik ilga ir preces garantija?
Normatīvie akti nenosaka termiņu, cik ilgai ir jābūt preces garantijai. Ir pieņemts, ka tā var būt 2 gadi, bet ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu, vai vispār nenoteikt to. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs...
Dāvanu kartes
Šobrīd nav iespējams iegādāties un norēķināties ar dāvanu kartēm.
Vai prof.lv veikalos ir pieejami līzinga pakalpojumi?
Nē, šobrīd līzinga un nomaksas pakalpojumi nav pieejami.
Vai preces var izņemt brīvdienās?
Pasūtījuma pašizvešana notiek prof.lv darba laikā. Šobrīd mūsu darba laiks ir: Darba dienās: 8:00 - 18:30 Sestdienās: 9:00 - 16:00 Svētdienās: Brīvs
Cik ilgi prece jāgaida, ja tā nav pieejama noliktavā?
Preces piegādes laiks ir norādīts pie katras preces atsevišķi. Tās preces, kuras ir pieejamas noliktavā uz vietas, Jūs variet saņemt Klientu Centrā pēc 30 minūtēm no pasūtījuma apmaksas brīža. Preces tiek piegādātas vienā sūtījumā, tādēļ, piegādes laiks...
Gribu piegādi uz pakomātu, kādēļ nevaru to izvēlēties?
Piegādi uz pakomātu ne vienmēr var izvēlēties. Tam var būt vairāki iemesli: Pasūtīto preču izmērs neatbilst pakomātu izmēram; Pasūtītajām precēm ir īpaši temperatūras režīmi, kurus nevar nodrošināt pakomāti. Šajos gadījumos ir jāizvēlas piegāde...
Ko darīt, ja piegādātais pasūtījums ir bojāts?
Kad saņemat savu pasūtījumu, pārliecinieties, lai pasūtījuma iepakojums nav bojāts. Bojāta iepakojuma vai preces gadījumā, jums ir tiesības sūtījumu no kurjera nepieņemt. Šādā gadījumā sazinieties ar mums. Ja jūs pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus...
Skatīt visus
purchases-faq-icon.png
Pasūtījums
Kā es varu zināt pasūtījuma statusu un vai tas tiek izpildīts?
Tiklīdz klienta pasūtījums tiek saņemts, mēs klientam nosūtam e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu. Lai noskaidrotu sava pasūtījuma statusu reģistrētiem klientiem nepieciešams autorizēties savā klienta profilā. Nereģistrētiem klientiem sava pasūtījuma...
Vai varu saņemt faktūrrēķinu?
Jā, Jums tiks nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar pirkuma datiem uz pirkuma brīdī norādīto e-pasta adresi. Faktūrrēķins tiek nosūtīts uz e-pastu darba dienas laikā, bet ne vēlāk kā 6 ( sešu) darba dienu laikā, no brīža, kad Pircējs saņem preces...
Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?
Lai atceltu savu pasūtījumu, zvaniet mums uz +371 6767 2222, vai rakstiet uz info@prof.lv. E-pasta gadījumā atcerieties norādīt savu pasūtījuma numuru.
Ko man darīt, ja saņēmu nekvalitatīvu, nepareizu, nepilnīgu preci?
Šādos gadījumos sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk un atsūtiet mums informāciju uz e-pastu info@prof.lv. Klāt pievienojot situācijas aprakstu, bildes un norādot pasūtījuma numuru.
Cik ilga ir preces garantija?
Normatīvie akti nenosaka termiņu, cik ilgai ir jābūt preces garantijai. Ir pieņemts, ka tā var būt 2 gadi, bet ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu, vai vispār nenoteikt to. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs...
Dāvanu kartes
Šobrīd nav iespējams iegādāties un norēķināties ar dāvanu kartēm.
Vai prof.lv veikalos ir pieejami līzinga pakalpojumi?
Nē, šobrīd līzinga un nomaksas pakalpojumi nav pieejami.
Cik ilgi prece jāgaida, ja tā nav pieejama noliktavā?
Preces piegādes laiks ir norādīts pie katras preces atsevišķi. Tās preces, kuras ir pieejamas noliktavā uz vietas, Jūs variet saņemt Klientu Centrā pēc 30 minūtēm no pasūtījuma apmaksas brīža. Preces tiek piegādātas vienā sūtījumā, tādēļ, piegādes laiks...
Vai izvēloties pašizvešanu būs pieejama autostāvvieta?
Jā, mūsu klientiem ir nodrošinātas stāvvietas. Jums būs jāierodas pie mums Klientu centrā, jānorāda kurā stavvietā Jūs esiet apstājies un jādodas uz savu mašīnu un jāgaida, kad Jums tiks atnests Jūsu pasūtījums.
Gribu piegādi uz pakomātu, kādēļ nevaru to izvēlēties?
Piegādi uz pakomātu ne vienmēr var izvēlēties. Tam var būt vairāki iemesli: Pasūtīto preču izmērs neatbilst pakomātu izmēram; Pasūtītajām precēm ir īpaši temperatūras režīmi, kurus nevar nodrošināt pakomāti. Šajos gadījumos ir jāizvēlas piegāde...
Skatīt visus
payment-faq-icon.png
Apmaksa
Kā norēķināties par precēm?
Par pirkumu jūs variet norēķināties sev ērtākajā veidā: Ja vēlaties veikt apmaksu ar debeta vai kredītkarti, mēs pieņemam- VISA un MasterCard. Pirms apmaksas pārliecinieties, ka jums ir aktivizēta iespēja veikt pirkumus internetā. Ja vēlaties veikt...
Vai ir iespējams norēķināties skaidrā naudā?
Jā, skaidras naudas norēķini ir iespējami. Pirkuma veikšanas brīdī norādiet maksājuma veidu Klientu Centrā, un dodieties uz mūsu Klientu centru, lai veiktu pasūtījuma apmaksu. Pirkuma veikšanas brīdī mēs preces nerezervējam, tādēļ iesakām veikt apmaksu...
Vai varu saņemt faktūrrēķinu?
Jā, Jums tiks nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar pirkuma datiem uz pirkuma brīdī norādīto e-pasta adresi. Faktūrrēķins tiek nosūtīts uz e-pastu darba dienas laikā, bet ne vēlāk kā 6 ( sešu) darba dienu laikā, no brīža, kad Pircējs saņem preces...
Vēlos mainīt rekvizītus rēķinā. Vai to ir iespējams izdarīt?
Jā, pirms apmaksas veikšanas tas ir iespējams. Lai veiktu izmaiņas, sūtiet mums e-pastu uz info@prof.lv . E-pastā ir jānorāda pasūtījuma numurs un jaunos rekvizītus.
Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?
Lai atceltu savu pasūtījumu, zvaniet mums uz +371 6767 2222, vai rakstiet uz info@prof.lv. E-pasta gadījumā atcerieties norādīt savu pasūtījuma numuru.
Dāvanu kartes
Šobrīd nav iespējams iegādāties un norēķināties ar dāvanu kartēm.
Vai prof.lv veikalos ir pieejami līzinga pakalpojumi?
Nē, šobrīd līzinga un nomaksas pakalpojumi nav pieejami.
Skatīt visus
return-faq-icon.png
Atgriešana
Kā tiek veikta preču apmaiņa?
Preču apmaiņa ir iespējama, ja saņemtā prece ir bojāta vai nestrādā. Šādā gadījumā lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, sūtot e-pastu uz info@prof.lv.  E-pastā jānorāda pasūtījuma numurs, prece, situācijas apraksts un ja ...
Atteikuma tiesības un naudas atmaksa
Klientam, kas ir fiziska persona, ir iespējams izmanto 14 dienu atteikuma tiesības. 14 dienas aprēķina no dienas, kad klients ir saņēmis preci. Ja vēlaties atteikties no sava pirkuma, Jums jāuzraksta mums iesniegums uz e-pastu: info@prof.lv. Kurā...
Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?
Lai atceltu savu pasūtījumu, zvaniet mums uz +371 6767 2222, vai rakstiet uz info@prof.lv. E-pasta gadījumā atcerieties norādīt savu pasūtījuma numuru.
Ko man darīt, ja saņēmu nekvalitatīvu, nepareizu, nepilnīgu preci?
Šādos gadījumos sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk un atsūtiet mums informāciju uz e-pastu info@prof.lv. Klāt pievienojot situācijas aprakstu, bildes un norādot pasūtījuma numuru.
Cik ilga ir preces garantija?
Normatīvie akti nenosaka termiņu, cik ilgai ir jābūt preces garantijai. Ir pieņemts, ka tā var būt 2 gadi, bet ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu, vai vispār nenoteikt to. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs...
Skatīt visus
security-faq-icon.png
Datu drošība
Vai ir droši iepirkties prof.lv?
Jā, mēs izmantojam SSL sertifikātu. Ko tas nozīmē? Informācija, kuru pārsūta caur SSL sertifikātu uz mūsu serveri ir šifrēta. Tomēr, mēs iesakām arī pašiem parūpēties par savu datu drošību un atcerēties sekojošo: Vienmēr apmeklējot vietnes, īpaši ...
Vai ir droši ievadīt savus maksājuma kartes datus?
Jā, Jūsu maksājuma datus mēs neredzam, nesaglabājam un mums nav tiem pieejas. Kad Jūs veicat norēķinus, Jūs tiekat savienots ar maksājuma sistēmas pakalpojuma sniedzēju un datus Jūs norādat viņu mājas lapā. Mēs sadarbojamies ar drošiem un pārbaudītiem...
Kur var uzzināt vairāk informācijas par manu datu izmantošanu?
Informācija par to, kādus datus mēs izmantojam un apstrādājam, ir pieejama mūsu Privātuma politikā. Privātuma politiku ir iespējams apskatīt šeit.
Gribu dzēst savus datus, kā to izdarīt?
Lai izdzēstu savus datus, nosūtiet mums pieprasījumu uz info@prof.lv, norādot savu informāciju, e-pastu, kontakttālruni. Mūsu speciālists sazināsies ar Jums un mēs veiksim Jūsu profila dzēšanu, saglabājot administratīvajos aktos noteikto informāciju...
Gribu saņemt informāciju par to, kādus datus Jūs esat uzkrājuši, kā to izdarīt?
Lai saņemtu šo informāciju, nosūtiet mums pieprasījumu uz info@prof.lv.
Skatīt visus
gdpr-faq-icon.png
GDPR
Kādus datus mēs apkopojam?
Iepērkoties prof.lv tiek slēgts pirkuma līgums. Pirkuma līguma izpildei ir nepieciešama sekojoša informācija - Vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese un piegādes adrese, gadījumos, kad Jūs neizvēlaties pats izņemt savu pirkumu. Lai nodrošinātu...
Kā mēs izmantojam apkopotos datus?
Personas dati tiek izmantoti, lai iepirkšanās mūsu online lielveikalā atbilstu Jūsu vajadzībām un nepieciešamībai. Kā arī tie palīdz mums uzlabot mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti. Kādas ir priekšrocības mums tos sniedzot: Atlasīt Jums aktuālākās...
Kas ir sīkdatnes un kā tās izmanto?
Sīkdatnes ir teksta dati, kuri tiek lejuplādēti Jūsu ierīcē, kad Jūs apmeklējat kādu tīmekļa lapu. Mēs nodrošinām to, ka sīkdatnes palīdz identificēt tikai Jūsu ierīci, bet ne Jūs. Gan mēs, gan citas tīmekļa lapas izmanto sīkdatnes, lai Jūsu apmeklējumu...
Kur var uzzināt vairāk informācijas par manu datu izmantošanu?
Informācija par to, kādus datus mēs izmantojam un apstrādājam, ir pieejama mūsu Privātuma politikā. Privātuma politiku ir iespējams apskatīt šeit.
Skatīt visus
account-faq-icon.png
Klienta profils
Kādēļ jāveido klienta profils?
Klienta profila veidošanai ir savas priekšrocības: Jūs varat apskatīt savu pasūtījumu vēsturi; Jūs varat rediģēt savus Klienta datus; Jūs varat rediģēt sīkdatņu un mārketinga preferences; Jūsu pasūtījumu noformēšanas laiks ir īsāks...
Vai prof.lv ir lojalitātes programma?
Nē, šobrīd mums nav izstrādāta lojalitātes programma.
Kur var uzzināt vairāk informācijas par manu datu izmantošanu?
Informācija par to, kādus datus mēs izmantojam un apstrādājam, ir pieejama mūsu Privātuma politikā. Privātuma politiku ir iespējams apskatīt šeit.
Gribu dzēst savus datus, kā to izdarīt?
Lai izdzēstu savus datus, nosūtiet mums pieprasījumu uz info@prof.lv, norādot savu informāciju, e-pastu, kontakttālruni. Mūsu speciālists sazināsies ar Jums un mēs veiksim Jūsu profila dzēšanu, saglabājot administratīvajos aktos noteikto informāciju...
Gribu saņemt informāciju par to, kādus datus Jūs esat uzkrājuši, kā to izdarīt?
Lai saņemtu šo informāciju, nosūtiet mums pieprasījumu uz info@prof.lv.
Skatīt visus
other-faq-icon.png
Cita informācija
Pie kā vērsties jautājumu gadījumā?
Jautājumu gadījumā sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem, kas ar prieku Jums palīdzēs. Sazināties varat telefoniski: +371 6767 2222 vai raksto e-pastu uz info@prof.lv. Darba laiks ir norādīts šeit: Kontakti.
Kas ir sīkdatnes un kā tās izmanto?
Sīkdatnes ir teksta dati, kuri tiek lejuplādēti Jūsu ierīcē, kad Jūs apmeklējat kādu tīmekļa lapu. Mēs nodrošinām to, ka sīkdatnes palīdz identificēt tikai Jūsu ierīci, bet ne Jūs. Gan mēs, gan citas tīmekļa lapas izmanto sīkdatnes, lai Jūsu apmeklējumu...
Gribu dzēst savus datus, kā to izdarīt?
Lai izdzēstu savus datus, nosūtiet mums pieprasījumu uz info@prof.lv, norādot savu informāciju, e-pastu, kontakttālruni. Mūsu speciālists sazināsies ar Jums un mēs veiksim Jūsu profila dzēšanu, saglabājot administratīvajos aktos noteikto informāciju...
Vai preces var izņemt brīvdienās?
Pasūtījuma pašizvešana notiek prof.lv darba laikā. Šobrīd mūsu darba laiks ir: Darba dienās: 8:00 - 18:30 Sestdienās: 9:00 - 16:00 Svētdienās: Brīvs
Kāds ir Prof.lv darba laiks?
Prof.lv klientu apkalpošanas darba laiks ir: Darba dienās: 07:30 - 18:30 Sestdienās: 08:00 - 16:30 Svētdienās: Brīvs Veikt pasūtījumus jūs varat 24/7. Darba laiks svētku dienās tiek publicēt mājas lapā sadaļā Kontakti.
Skatīt visus